4 چیزهایی که درباره تلویزیون شیائومی نمی‌دانستید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 25 بهمن 1401
بازدید : 201
نویسنده : احمد

تلویزیون کیولدشیائومی مدل Q1

تلویزیون شیائومی مدل Q1 علاوه بر ارائهی تصاویر باکیفیت، از سیستم صوتی تحسینبرانگیزی هم برخوردار است. تلویزیونهای Q1 شیائومی، دارای ۶ بلندگو ,۴ بلندگوی میان برد با توان ۲۰ وات و ۲ تویتر با توان ۱۰ هستند. در مجموع توان خروجی در تلویزیون به ۳۰ وات میرسد. پشتیبانی تلویزیون از فناوری Dolby Audio هم تجربهای جدید از صدایی فراگیر و یکنواخت را برایتان رقم میزند. از طرفی، با وجود فناوری DTS-HD در تلویزیونهای شیائومی، صدا از طریق چندین کانال مجازی قابل انتشار است. این میزان از کیفیت صدا، موجب برتری تلویزیون نسبت به تلویزیونهای میانرده در بازار خواهد شد. اتصال راحت و سادهی تلویزیون شیائومی مدل Q1 به گوشیهای هوشمند هم از دیگر امکانات جذاب در آن میباشد. پشتیبانی از قابلیت اشتراکگذاری صفحه (screen mirroring)، موجب میشود تا نمایشگر تلویزیون به مانند یک آیینه برای گوشی هوشمند شما باشد. بنابراین هر محتوایی که در گوشی دارید، به راحتی در صفحهی نمایش تلویزیون مشاهده خواهید کرد. تلویزیون شیائومی 55q1 همچنین مجهز به کروم کست داخلی (Chromecast built-in) و Miracast، برای پخش محتوا از دستگاه تلفن همراه در صفحه نمایش تلویزیون هستند. باید بگوییم که آیکون کرومکست داخلی، شبیه آیکون وایفای است. تلویزیون شیائومی مدل Q1 ساخت چین و مونتاژ کشور چین در سال ۲۰۲۱، از جمله محصولات پیشنهادی فروشگاه اینترنتی سبیلو به شما کاربر گرامیست. طراحی شیک و زیبا در تلویزیون به همراه کیفیت تصویر و صدای فوقالعادهی آن، همه و همه نشان از آن دارند که با سازندهای حرفهای و ماهر در ساخت تلویزیونهای کیولد ۵۵ اینچی شیائومی مدل کیو1 طرف کالی ناب هستیم. خلاصه اینکه، تلویزیون 55Q1 شیائومی، به سبب پشتیبانی از سیستم عامل هوشمند و اندروید 10 در کنار پورت ورودی HDMI 2.1، انتخابی مناسب برای طرفداران تلویزیونهای هوشمند و گیمرها میباشد.

  • کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 3840x2160 پیکسل
  • گوشی های هوشمند
  • پورت USB نسخه 2.0
  • پشتیبانی از تکنولوژی HDR با فرمت های HDR10+، HLG و Dolby Vision

xiaomi tvاین کمپانی تنوع بالایی در تولید تلویزیون دارد. بنابراین شما میتوانید با توجه به نیاز و بودجه خود تلویزیون مورد نیاز خود را خریداری نمایید. کمپانی شیائومی در سالهای اخیر توانسته تحولی عظیم در تولید تلویزیون ایجاد کند. تلویزیونهای تولید شده توسط این کمپانی از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند. همین موضوع سبب پرطرفدار شدن تلویزیونهای این کمپانی در مدت زمان کوتاه شده است. اطلاع از راهنمای خرید تلویزیون شیائومی موجب میگردد که با ویژگیهای تلویزیون مورد نیاز خود آشنا شده و بتوانید در خرید این محصول بهترین انتخاب را داشته باشید. از آنجاییکه تلویزیون از جمله کالاهای گرانقیمت محسوب میشود، توجه به این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد. 1- آیا تلویزیون های شیائومی ارزش خرید دارند؟ ✔️ شیائومی با داشتن تلویزیون های مقرون بصرفه یکی از برندهایی است که ارزش خرید بالایی دارند اگرچه در مقایسه با برندهای گرانتر همچون سونی خیلی کیفیت عالی ندارد اما برای خرید های اقتصادی و ارزان میتواند بسیار عالی باشد. 2- تلویزیون xiaomi برای چه کسانی مناسب است؟ ✔️ افرادی که به دنبال یک تلویزیون اقتصادی با امکانات پیشرفته هستند و نمیخواهند خیلی هزینه زیادی متحمل شوند میتوانند نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند. 3- آیا میتوان با تلویزیون شیائومی بازی کرد؟

4 چیزهایی که درباره تلویزیون شیائومی نمی‌دانستید

تلویزیون شیائومی P1 از فناوری ۴K پشتیبانی می کند و به دلیل وجود ۳۸۴۰ × ۲۱۶۰ پیکسل صحنه هایی با وضوع عالی در صفحه نمایش آن به اجرا در می آید. می باشد و باعث شده نظر خریداران را به خود جلب نماید. تلویزیون شیائومی مدل L55M6-6AEU که در بازار به تلویزیون پی ۱ معروف است برای استفاده خانگی و تماشای فیلم ایده آل است. تلویزیون ۵۵ اینچ شیائومی دارای پنلی LED می باشد و از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز پشتیبانی می کند. شرکت Xiaomi به اندروید پایبند بوده و اندروید نسخه ی ۱۰ به همراه دستیار صوتی گوگل در این مدل دیده می شود در نتیجه قابلیت نصب برنامه و بازی های اندرویدی را دارد. FRC) را داشته و توانایی تولید ۱.۰۷ میلیارد رنگ را دارد و شما عزیزان می توانید از تماشای رنگ های طبیعی لذت بیشتری ببرید. تلویزیون شیائومی مدل ۵۵P1 از تکنولوژی ALLM و eARC پشتیبانی می کند و تجربه بهتری هنگام بازی کردن برای شما به ارمغان می آورد.

تلویزیون گیمینگ دارای چه ویژگی هایی است؟

شرکت شیاومی در طراحی محصولاتی که به بازار ارائه می دهد از طرح خاصی برخورداراست و فضای شیکی را ایجاد می کند به گونه ای طراحی شده که فضای جدیدی ایجاد می کند. این تلویزیون برای کسانی که همیشه در انتخاب دچار وسواسی هستند این تلویزیون بهترین گزینه است. تلویزیون گیمینگ دارای چه ویژگی هایی است؟ برند های چینی امروزه با استفاده از بهترین فناوری های روز دنیا در حال گرفتن بازار لوازم خانگی از جمله تلویزیون ها می باشند. تلویزیون شیائومی به عنوان یکی از برند های نو ظهور در طول مدت زمان کوتاهی توانسته است با تولید محصولات با کیفیت به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای خرید تلویزیون باشد. تلویزیون شیائومی امروزه به عنوان یکی از پر طرفدارترین تلویزیون های بازار شناخته می شود. جدیدترین محصولات خود را با امکانات بروز شده به بازار معرفی می کند.اگر قصد خرید تلویزیون شیائومی از بانه را دارید این مقاله راهنمای مناسبی برای شما جهت خرید مدل های 2022 این برند می باشد.

xiaomi tvمیتوانید از آن به عنوان یک تابلوی زیبا استفاده کنید. دارای پایه ها و فریم فلزی است و مقاومت بالایی دارد. پایه های تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s ظاهری چنگمی دارند. با توجه به این موضوع به هیچ عناون نگران تکان های کوچک نباشید. حاشیه نازک و تصویر بزرگ تر این محصول به شما این امکان را میدهد تا تجربه تماشایی بیشتری داشته باشید. نکته قابل توجه در طراحی تلویزیون شیائومی 65 مدل 4s وزن بسیار پایین آن خرید تلویزیون شیائومی 4k 65 اینچ است. وزن این تلویزیون همره با پایه ها حدود 18 کیلوگرم است. در قسمت پشت تلویزیون شیائومی 65 مدل 4s قسمتی مستطیل شکل طراحی میشود. از این قسمت برای اتصال انواع پورت ها استفاده میشود. با استفاده از این قسمت میتوانید به راحتی دستگاه های ارتباطی خود را به آن متصل کنید. پشت تلویزیون از جنس پلاستیک است. به راحتی قابلیت نصب روی دیوار را دارد. همچنین یک کلید برای خاموش و روشن کردن آن در زیر لوگو طراحی میشود.

جنس بدنه آن آلومینیوم براق است و یک مدل بالا رده با دو پایه فولاد نیمه براق رنگ مشکی می باشد. پایه تلویزیون های رسیور دار به صورتی طراحی شده است که در قسمت زیر آن دارای لاستیک عاج دار می باشد. تا بدون هیچ لرزشی بر روی سطح میز قرار بگیرد. پنل پشتی تلویزیون شیائومی رسیور دار دارای دیزاین خاص جهت پوشاندن کابل ها می باشد و جنس آن نیز بسیار عالی بوده و یک محصول بادوام و ماندگار است. با خیره شدن به تلویزیون شیائومی رسیوردار و تماشای فیلم ها و سریال ها بالاترین کیفیت برای شما نمایش می شود و شما را غوطه ور خواهد کرد. از طرفی دیگر پنل تلویزیون شیائومی رسیور دار از نوع IPS-LCD که در قسمت پس زمینه آن لامپ های ال ای دی کار گذاشته شده است. و توانایی تولید تصاویری با کیفیت و عمیق دارد. برای مشاهده تلویزیونهای جدید شیائومی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

xiaomi tvعمل تعویض تنها با رضایت شما و اعمال گارانتی 180 روزه استارت میخوردو در غیر اینصورت هیچ کاری انجام نمیشود. جای هبچ شک وجود ندارد که برند شیائومی با وجود چینی بودن، یکی از بهترین تولید کنندگان تلویزیون در جهانست که در ساخت محصولات خود از تکنولوژیهای پیشرفته و هوشمند استفاده میکند. استانداردهای ساخت محصولات شیائومی باعث شده تا تعمیرات آن نیز سخت و تخصصی باشد و فقط از دست تعمیرکاران باتجربه و حرفهای تی وی تعمیر بر بیاید که به دانش فنی روز تعمیرات مسلط باشند. تعمیرگاه مجاز ما به عنوان تعمیرگاه تعمیر تلویزیون شیائومی در تهران با بیش از 100 کارشناس تلویزیون، به صورت حرفهای و در زمان کوتاه خدمات نصب، تعمیر و سرویس تلویزیون شیائومی را در محل ارائه مینماید. ما ارزش تلویزیون شما را می دانیم. به همین دلیل، همیشه به مشتریان وفادار خود سرویس تلویزیون شیائومی در منزل را پیشنهاد میکنیم. شما میتوانید با هزینه X یا نصف X تمامی مشکلات دستگاه خود را رفع کنید.

دروغ و دروغ های لعنتی درباره تلویزیون شیائومی

xiaomi tvدر این تلویزیون شیائومی هر ویژگی مثبتی وجود دارد و کاربر می تواند به خوبی از آن بهره ببرد. تلویزیون شیائومی مدل P1 به نسبت مدل 4S می تواند کاراتر باشد و نسبت به مدل 4X هم که قطعا بالارده تر است. مهمتری تفاوت آن ها می تواند سویئچ میکروفون روی تلویزیون باشد و یا اینکه کیفیت تصویر بالاتر و همچنین پشتیبانی بیشتر از فرمت ها در مدل P1 باشد. شاید می خواهید بدانید که تلویزیون P1 شیائومی چه جایگاهی را در بازار دارد. شیائومی برندی نوپا در زمینه تولید تلویزیون است و شاید کاربران زیاد برای خرید آن تمایلی نشان ندهند. به صورت کلی تلویزیون شیائومی حدودا 4 سال است به فروش می رسد و خوشبختانه از نظر حفظ کیفیت و کارایی فوق العاده بوده است. تلویزیون P1 با مشخصاتی که دارد می تواند با تلویزیون های ال جی و سامسونگ راقبتی فوق العاده داشته باشد. تلویزیون P1 هم رده تلویزیون های سامسونگ AU9000، AU8000، تلویزیون های ال جی UP7750 و UP7550 می باشد.

تلویزیون شیائومی P1 از ترکیب رنگ پویا و درخشان و گسترده برخوردار است. و شلوغ ترین تصاویر را به برترین تصاویر دریافت می کند. و لذت تصویری صاف و روان را در ترکیب رنگ زنده و پویا به مشتریان و بینندگانش ارائه می دهد. این تلویزیون با بهره گیری از فن آوری ترکیب HDR رنگ را به صورت زنده و هوشمند به نمایش می گذارد و فیلم سریال را در اوج کیفیت به اشتراک می گذارد. ترکیب رنگ پویا به میزان 1/7 میلیون سایه ی رنگی در تلویزیون شیائومی بکار رفته تا تصاویر را به صورت زنده و واقعی و شفاف در خدمت کاربران قرار بدهد. ترکیب رنگ DCI-P3 با پشتیبانی یک میلیون سایه ی رنگی باعث می شود که کوچک ترین جزئیات تصاویر به صورت زنده و کامل به اشتراک گذاشته شود. تلویزیون شیائومی 55 اینچ P1 طوری طراحی شده که قابلیت جبران کیفیت تصاویر را در محتواها و فیلمهای کم فریم و کم کیفیت را دارد.

  • زاویه دید نامناسب
  • حافظه 16 GB
  • افرا لند - 2 سال پیش
  • AZ Screen Recorder را روی تلویزیون راه اندازی کنید
  • صفحه نمایش بدون حاشیه
  • پشتیبانی از فرمت های تصویری PNG, Gif, JPG, Bmp

به تازگی شرکت شیائومی عضو جدیدی به خانوادهی تلویزیونهای 4K خود اضافه کرده است. تلویزیون Xiaomi TV ES70 یک تلویزیون 70 اینچی با رزولوشن 4K و قیمتی در حدود 621 دلار است که در ادامه به بررسی مشخصات آن میپردازیم. اخیراً شیائومی تلویزیون Mi TV ES70 را با صفحه نمایش 70 اینچی و وضوح 4K عرضه کرده است که از نور پسزمینه چند بخشی هم پشتیبانی میکند. این تلویزیون دارای رزولوشن 3840 x 2160 پیکسل و نسبت نمایشگر به بدنهی 97.8 درصد است. همچنین به دقت رنگی در سطح مانیتورهای حرفهای مجهز است و 94 درصد فضای رنگ DCI-P3 را پوشش میدهد. تلویزیون شیائومی ES70 حدود 1.07 میلیارد رنگ را به ارمغان میآورد و از فناوری MEMC نیز پشتیبانی میکند. یکی از ویژگی های برجسته تلویزیون ES70 شیائومی، فناوری نور پس زمینه چند بخشی یا Multi-Partition آن است. این محصول همچنین از کاهش نور 4096 سطحی با حداکثر روشنایی 700 نیت پشتیبانی میکند. الگوریتم سوپر رزولوشن تعبیه شده در آن به تجزیه و تحلیل تصویر در زمان واقعی و کاهش نویز کمک میکند. این تلویزیون حتی هنگام نمایش فیلمی با وضوح پایین نیز عالی عمل می کند زیرا در چنین سناریویی می تواند به وضوح 4K دست یابد. این تلویزیون از پردازنده چهار هستهای مدیاتک MT9638 با 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره میبرد. از نظر راههای ارتباطی، تلویزیون شیائومی ES70 از وای فای دو باند 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز پشتیبانی میکند و از رمزگشایی دوگانه Dolby و DTS نیز بهرهمند است. تلویزیون شیائومی ES70 دارای سه رابط HDMI، دو درگاه USB، یک ورودی AV، یک پورت شبکه و یک رابط آنتن است. این تلویزیون هماکنون با قیمت 621 دلار در چین به فروش میرسد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از جدیدترین تلویزیون شیائومی قیمت ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.





:: موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگ تخصصی آموزشی و تکنولوژی به دنیای آموزش خوش آمدید... هر آنچه را که میخواهید اینجا یاد بگیرید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس delbaraneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com